ENGLESKI NA MATURI
Engleski jezik je također jedan od obveznih predmeta državne mature.
Tijekom rada na sastavljanju plana za engleski jezik, posebni naglasak se stavlja na samom sudjelovanju učenika u procesu nastave za razliku od srednjih škola gdje je nastava najčešće jednosmjerna i frontalna. U sam plan pripreme državne mature uključene su vježbe gramatičkih struktura koje se najčešće pojavljuju na ispitima državne mature, zatim rad na vokabularu neophodnom prilikom pisanja eseja i čitanju i na vježbama slušanja koje najčešće predstavljaju ozbiljan problem učenicima budući da se radi o slušanju izvornih govornika s kojima se ne susrećemo svakodnevno. Poseban će se naglasak staviti na radu eseja tj. na prikazivanju pravilno ali i nepravilno pisanih eseja gdje će se polaznicima ukazati na pogreške. Učenici će dobiti priliku prezentirati svoje eseje a ostali će učenici grupno raspravljati o eventualnim pogreškama i mjestima za poboljšanje. Također će se objasniti razlika između formalnog i neformalnog načina pisanja ovisno o vrsti pismenog uratka koji treba napisati. Uključit ćemo sve potrebne strategije koje su neophodne u rješavanju ispita i ispravnom načinu traženja odgovora u testu. Analizirat ćemo rad i pratiti svakodnevni napredak polaznika. dati im neophodne savjete i ukazati im na eventualne pogreške.
O profesoru.
Nastavne sadržaje ovoga predmeta pripremio je profesor engleskog jezika Srđan Bohucki. Profesor Srđan Bohucki zaposlen je u dvije srednje škole u Zagrebu i ima dugogodišnje iskustvo u podučavanju svih uzrasta polaznika kako iz strukovnih škola tako i gimnazijalaca. Njegova najbolja preporuka su zadovoljni polaznici i izvanredni rezultati prolaznosti na ispitima državne mature. Profesor također godinama uspješno priprema učenike za međunarodne ispite FCE, CAE, BEC i TOEFL s prolaznosti polaznika od 100 posto, te podučava poslovni engleski već 9 godina. Nakon završenog Fakulteta s prosjekom od 4,6, proveo je dvije godine u Londonu gdje je usavršio engleski jezik. Redovito se usavršava kako na konferencijama tako i individualno jer vjeruje u cjeloživotno obrazovanje. Njegov najveći motiv i priznanje su zadovoljni polaznici i njihov svakodnevni napredak u jeziku i karijeri.